HTML

Versus

Versus, csak okosan.

RSS feedek

Mondjad csak

  • Dávidboy13: az igen csinos nő az biztos megismerkednék vele!!! :)))))) (2012.05.23. 22:26) Megan Fox szakítás után
  • Dávidboy13: hát én jól aludtam volna vele az biztos!!!! :))) (2012.05.23. 22:25) Jól aludtál?
  • Dávidboy13: az igen szeretnék vele szívesen megismerkedni :)))) (2012.05.23. 22:24) A bahamai búvár
  • vargacsabi: sorozatról fogalmam sincs,nem is érdekel,de a csaj pöpec! (2010.02.09. 17:06) A Fringe lány most megmutatta
  • slowmotion: @hulk: igen. utolérte a karma. ezt a passzt még a múlt héten teljesítette, csa... (2010.01.26. 17:33) Léket kapott a viking hajó

Linkblog

A szobor ledőlt

2009.06.13. 10:13 hulk

Azt mondtam volna, hogy Kobe megérett már egyedül is a bajnoki címre, nos, akkor tévedtem. Az még ezen a szinten is kevés, ha valaki csupán egy negyeden keresztül képes a legnagyobbaktól elvárható teljesítményre, míg a fennmaradó időben rosszabbnál is rosszabb döntéseket hozz, folyamatosan. Nekem nem megy a játék, sem fizikailag, sem idegileg, nem vagyok a toppon, van ilyen, akkor tovább passzolom a labdát, lehetőleg a megfelelő ütemben. Ez csupán játékintelligencia kérdése, ami ezek szerint Bryantből tényleg hiányzik. Kár érte.

3 komment

Címkék: sport kosárlabda nba kobe bryant basketball los angeles lakers

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lezuzius 2009.06.13. 13:24:30

Eddig a donto minden meccsen kioszott 8 golpasszt is. Egyedul senki nem nyer bajnoksagot. Meg MJ sem egyedul nyert. Ott van LBJ a tripla duplaival, ha lesz mellette valaki akkor nyer gyurut, ha nem akkor nem.

hulk 2009.06.13. 16:40:38

Azért itt némi ellentmondást vélek felfedezni. Persze, hogy csapatjáték, de akkor a statisztika nem minden, igaz? Mert a kosárlabdát még mindig csak egy labdával játsszák, ami jóval többet van Kobe-nál, mint amennyit kellene. Mérkőzésenként, legalábbis az utolsó kettőről beszélek, talán ha 10 jó perce volt, ennek ellenére csak pumpálta és pumpálta a labdát, ahelyett, hogy megjátszotta volna a társakat.

Azt hittem, hogy egyedül is képes nyerni, Wade-hez hasonlóan, de nem. Nincs ezzel baj, mert az a Miami valóban kivétel volt, azzal már viszont igen, ha valaki sorozatban rossz döntéseket hozz.

Nézd meg Gasol csalódott arcát a harmadik mérkőzés utolsó pillanatában Lewis büntetői előtt, amikor még középen ül és vár a cserére. Nem kellett volna mást tenni azon a mérkőzésen mint őt megjátszani, mert nagyon ment neki. Aztán a negyediken, ahogy a többiek Arizat, meg Fishert éltetik. Talán így már érthető, hogy mire gondoltam.

hulk 2009.06.13. 17:00:47

Egyébként 2,5 extra képességű játékos kell az nba bajnoki címhez, legalábbis szerintem.
süti beállítások módosítása