HTML

Versus

Versus, csak okosan.

RSS feedek

Mondjad csak

  • Dávidboy13: az igen csinos nő az biztos megismerkednék vele!!! :)))))) (2012.05.23. 22:26) Megan Fox szakítás után
  • Dávidboy13: hát én jól aludtam volna vele az biztos!!!! :))) (2012.05.23. 22:25) Jól aludtál?
  • Dávidboy13: az igen szeretnék vele szívesen megismerkedni :)))) (2012.05.23. 22:24) A bahamai búvár
  • vargacsabi: sorozatról fogalmam sincs,nem is érdekel,de a csaj pöpec! (2010.02.09. 17:06) A Fringe lány most megmutatta
  • slowmotion: @hulk: igen. utolérte a karma. ezt a passzt még a múlt héten teljesítette, csa... (2010.01.26. 17:33) Léket kapott a viking hajó

Linkblog

A dobogón tetején állva nincsen balsors

2009.08.03. 09:12 hulk

Két világbajnok, két teljesen eltérő módon megszerzett aranyérem, de a himnusz és az érem mégis ugyanolyan fényes. Mit csinált ez a vagány kislány, te jó ég. Úgy verte el világot, mint annak idején Darnyi Tamás. Az pedig már nagyon magyaros, hogy az egyik kis híján abbahagyta, a másikat edzőjével együtt az elmúlt öt évben pedig folyamatosan támadták. Akinek valaha is köze volt az élsport egészen furcsa hazai állapotaihoz, az tudja miről beszélek. Ügyvéd apukák, rövid szoknyás anyukák világában, megannyi potenciális klasszisunk vérzik el idő előtt. Szerencsére Ők nem vesztek el a süllyesztőben.

Egyébként pedig, elnézést szeretnék kérni mindazoktól, akik tegnap este úgy gondolták, hogy egy közveszélyes őrült rodeózik az utakon. Elismerem annak látszott, de én tényleg megpróbáltam figyelni mindenkire, viszont a női 400 vegyes döntőjére haza akartam érni. Látni akartam Hosszú Katinka úszását, ahogy felér a csúcsra, mert tudtam, hogy nyerni fog. Mint ahogy 96-ban is tudtam, hogy Czene surranó pályája csak a jól felépített taktika része és megfogja csípni a finnt. Mondtam is neki almádiban az általunk rendezett sportfesztiválon, hogy a fél közgázt átcsábítottam a Körcsarnokba, hogy neki szurkoljon. Vicces volt, ahogy az éjszaka kellős közepén, dülöngélő emberek rohannak végig a Rákóczin és a Kerepesin, de megérte.

9 komment

Címkék: sport úszás olimpia

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zölderdő Béla 2009.08.03. 11:42:26

Bezony, annak idején Darnyival volt így: ha valaki tudta tartani vele a tempót, és a mellről együtt fordultak gyorsra, akkor már késő volt, a vége minimum egy testhossz lett :)

kutymorgo 2009.08.03. 11:48:20

olyan aranyos volt, ahogy ott a vízben támaszkodott az elválasztón, bambult maga elé, még fel sem fogta, vagy azt sem tudta hol van, mert nagyon jót úszott:)

hulk 2009.08.03. 11:52:25

@kutymorgo: Megvan, sikerült, túl vagyok rajta és nem is volt olyan nehéz. A kemény próbatételek után érez valami hasonlót az ember.

kutymorgo 2009.08.03. 12:07:55

:-D
jó volt látni!:)

altero 2009.08.03. 12:31:38

Széchy volt a legnagyobb edző, nem véletlen, hogy az ezen a szinten nem kiemelkedően tehetséges Czenéből is olimpiai bajnokot tudott faragni. Gyurtát is ő fedezte fel, Széles meg az ő hagyatékából dolgozik - kiválóan. Nem csoda, hogy a Szpari-közeli csoport meg a szövetség is le akarta nyúlni tőle Gyurtát, de ez már nem fog nekik sikerülni, ez egyszer győzött az igazság.

2009.08.03. 12:35:49

Valami óriási volt, amit Katinka úszott tegnap. Irigylem a bölcsességedet, én egészen biztosan sima Kirsty Coventry győzelemre raktam volna. Bravo!

Venesz 2009.08.03. 13:17:12

Tegnap az utolsó 50 méternél elsírtam magam. Aztán amikor késő este ismétlés volt, akkor is. Ez a lány nagyon tud valamit.

histar007 2009.08.03. 13:41:44

Hangosabban üvöltöttem a tévével mint egy egész nyugdíjas lakossági fórum nyugdíjcsökkentéskor. Megérte, még én is alig hiszem. Respect Katinka!
süti beállítások módosítása