HTML

Versus

Versus, csak okosan.

RSS feedek

Mondjad csak

  • Dávidboy13: az igen csinos nő az biztos megismerkednék vele!!! :)))))) (2012.05.23. 22:26) Megan Fox szakítás után
  • Dávidboy13: hát én jól aludtam volna vele az biztos!!!! :))) (2012.05.23. 22:25) Jól aludtál?
  • Dávidboy13: az igen szeretnék vele szívesen megismerkedni :)))) (2012.05.23. 22:24) A bahamai búvár
  • vargacsabi: sorozatról fogalmam sincs,nem is érdekel,de a csaj pöpec! (2010.02.09. 17:06) A Fringe lány most megmutatta
  • slowmotion: @hulk: igen. utolérte a karma. ezt a passzt még a múlt héten teljesítette, csa... (2010.01.26. 17:33) Léket kapott a viking hajó

Linkblog

Sportmarketing szakember

2009.08.03. 08:16 hulk

Legalábbis annak tartja magát, a nemrég indult blogjában. Olvasva utóbbi írásait, (csúsztatások, semmit mondó felszínesség, bántó tájékozatlanság) talán jobb lett volna, ha méltán megbecsült televíziós időjósnak, esetleg politikusnak áll. Az alábbi sorokat pedig küldöm mindenkinek, aki már ázott el korábban naposnak jósolt délutánon.

A komoly kutatómunka után megírt bejegyzés elején sportmarketing szakemberünk felteszi írásának kulcskérdést: „Erről jutott eszembe, hogy a magyar sportolók miért nem Twittereznek és ki lehet az első, aki meglépi?”

A helyzet az, hogy Talmácsinak már két hónapja működik az oldala, és még a cím (http://twitter.com/talmacsi) sem nevezhető bonyolultnak, szokatlannak. Vagy igen?

Biztosan csak véletlen, ilyen öngólt nem rúg, egy magát sportmarketing szakembernek hirdető emberke. Pedig, de, mert a bemelegítés után rögtön kapjuk az újabb adagunkat.

„Bár "onlineos" barátaim lehet, hogy legyintenek, ugyanis hanyatlóban a Twitter, azonban én mégis azt mondom, hogy talán hazánkban nem nőtte még ki magát.”

Tényleg? Érdekes. Vajon mire jött rá? Sajnos ezt nem tudjuk meg, mert valódi érvek helyett, a tankönyv szagú, közhelyes példák után, alábbi megdöbbentő magyarázatot kapjuk csupán.

„Ugyanúgy, mint ahogy én is el vagyok maradva egy-két lépéssel a dinamikus online változásoktól. (Pár hete még azt sem tudtam mi az a Twitter és mire jó?!)”

Tetszik érteni, de legalább önbizalma van a „kollégának”, ha esze nem sok. Na ennyit hősünk szakmai hitelességéről. Ezek után csodálkozik még valaki, hogy két évtizeddel a rendszerváltás után, itt tart a magyar sportfinanszírozás? Amúgy a hétvégére enyhülést jósolnak.

2 komment

Címkék: sport sportmarketing

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

porkolabisti 2009.08.03. 14:50:50

ez tényleg gáz, akkor meg főleg, ha tényleg Talma írja..

hulk 2009.08.03. 20:29:58

A történet szempontjából lényegtelen, hogy Talma vagy valaki a csapatából írja vagy sem, mert hősünk miután kiderült azt elismerte, hogy nem találkozott ezzel az oldallal. Arra a felvetésre, hogy akkor menyire mély kutatást végzett, az volt a cinikus válasz: "úgy gondolom, hogy mivel ez egy blog, arra nincsen lehetőség, hogy több hónapos kutatói munka -majd 40 oldalnyi elemzés- előzze meg a leírtakat. maximum pillanatnyi gondolatok, vélemények publikálására van lehetőség." - ez megint szó szerinti idézet volt.
süti beállítások módosítása